close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ולחגיגת בת המצוו – שמלה מעוצבת וצנועה

מערכת שורשה כסליו, תשעז05/12/2016

אם פעם שמלת בת מצווה צנועה הייתה נשמעת כמו בקשה גדולה מדי, הרים שכיום לא כך הדבר

תגיות:

את יום ההולדת הקרוב של ילדתכם אתם ככל הנראה לא הולכים לחגוג כמו כל ימי ההולדתהקודמים. אירוע בת המצווה אינו עוד יום הולדת, אלא מדובר על חגיגה שלא ניתן להתעלם ממנה או לחגוג אותה במימדים קטנים. גיל 12 ביהדות מסמל המון, ובעיקר את המעבר מעולם הילדים אל פיתחו של עולם המבוגרים. בעוד שאתם מתכננים את האירוע היטב על מנת לארח חגיגה נפלאה לילדתכם, היא חושבת על דבר אחד: השמלה.

שמלות צנועות לבת מצווה – למי הן מתאימות?
כאשר מדובר על המגזר הדתי או על המגזר שומר המסורת, הרי שהילדה החוגגת עתידה להתלבש בשמלה מיוחדת אך עם זאת גם צנועה. חשוב מאד לילדות המגיעות מהבתים הדתיים והמסורתיים, לשמור על צניעות ועל הופעה שתכבד את קהל הנוכחים ואת מעמד האירוע. השמלות הצנועות כיום מגיעות בעיטורים רבים, עיצובים מרשימים ומחמיאים וגוון חגיגי שיבטיח מעל לכל ספק כי מדובר אכן על ילדת בת המצווה.

היכן רוכשים שמלה צנועה?
לא אחת עולה השאלה בקרב הילדות והאמהות, והיא היכן רוכשים שמלה צנועה לבת מצווה? לאורך כל השנה הילדה מתחדשת בשמלות צנועות, אך האם מדובר על שמלה אחרת לחלוטין בעת שמדובר על אירוע בת המצווה? התשובה לכך הינה חיובית. בעת שמדובר על אירוע בת המצווה, רוצה הילדה להרגיש קצת שונה, ובעיקר קצת יותר מיוחדת. ניתן לרכוש את שמלת בת המצווה בחנויות של מעצבות המציעות גם דגמים צנועים, או לחילופין בחנויות בהן מבצעים רכישה של בגדים דרך קבע, תוך שמתפקסים על הדגמים החגיגיים יותר.

יפה, מחמיא וגם צנוע
נדמה כי בעת שמחפשים שמלה לאירוע בת המצווה, מחפשים בעיקר אחר שילוש מנצח: שמלה שגם תהיה יפה, גם מחמיאה וגם צנועה. האם ניתן להשיג את כל אלו בשמלה אחת? בהחלט! כיום, יותר מתמיד, מוצעות שמלות רבות למכירה העונות על כל אלו הצרכים שלך, וכל שנותר באמת לעשות הוא רק לבחור את זו המתאימה לך. אם פעם שמלת בת מצווה צנועה הייתה נשמעת כמו בקשה גדולה מדי, הרים שכיום לא כך הדבר.

כל ילדה, מכל מגזר, רוצה להרגיש מיוחדת וחגיגית ביום החג שלה, ועל כן המעצבים והחנויות השונות שמחים להציע שמלות ההולמות את האירוע. מדובר על שמלות חגיגיות, מקושטות וכאלו המגיעות בצבעים נקיים המייצגים טוהר ומראה נסיכי של ממש. כל שנותר הוא לאחל לך מזל טוב גדול!

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה